stockholm i mitt hjärta?

ja. helt klart ja. jag säger ja.
det har varit ett jävla hålligång på mej dom senaste 2 dygnen., trodde dock inte att det var så hårt för en gammal hamnplans tant som mej, men ja! med öm hud, och tränings värk i armarna så inser jag att jag har tagit det lite för lungt i höst. och allt detta ska jag tydligen ta igen nu. just nu under jul. därför har det blivit 7 timmars sömn på 2 dygn och inte fan är jag trött, bara tokig och skulle faktiskt inte säga nej till jannike och hon frågade och vi skulle svänga lite. frånochmed nu, ja!

kom just på mej själv med en jävla dubbelmoral i huvet. satt precis och skrek och gapa lite bittert om hur jävla dåligt sthlm är, nu sitter jag och lyssnar på en låtjävel där dom endast säger sthlm?. kanske nått undermedvetet gillande från min sida till sthlm ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=tBvULK0x9uM

förresten är det inte helt underbart, eller fan, nej. kanske inte så underbart men. jo, eller konstigt roligt.
ni vet när man ser myntinkastet?, rövdiket?, skåran?, det, det där man faktiskt inte vill se, och helst inte en hårig sådan, eller överhuvud taget en skåra vill man ju inte se varje minut. men, saken är att det är så många som(jagtror) inte känner när man faktiskt visar lite för mycket av rumpistumpen, vissa tjejer har byxorna extremt långt ner för att det ska se lite sådär sexigt ut(änengång tror jag) och helt plötsligt så böjde man sig ner och visade i nån sekund lite för mycket. medans killar, det är faktiskt inte sexigt att har jenasen lite halv långtner sådär sexigt, jo. på 90 talet var det under rumpan jeansen skulle sitta, iaf ute på väskinde! där bjupades det på rumpa varje dag.  iaf så tycker jag att alla borde dra upp byxorna nu. för jag är lite småtrött på att se en springa dagarna långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0