sitter på huvet, klirar mej på foten och smörjer in gadden

jag ser mej själv just nu som lite, en aning, eller tillochmed ganksa mycket schizto, eller menar jag verkligen schitzo?!. jag berättar och ni får avgöra själva om det bara är så att jag börjar bli dumihuvet här i sthlm.
typ idag, jag är förjävla ledsen och gråter nästan på tunnelbanan påväg till jobbet pga att jag vill hem, hem till mammaochpappa, andra sekunden ser jag cecilia och blir glad som solros, står och jobbar och har precis fått ur mej en jävla massa agg till mina kära kollegor om att kunderna är dumma i huvet för att dom slänger kläderna på golvet, inte säger hej tillbaka eller bara ser så jälva dryga ut, som bara sthlmare kan göra. 3sekunden, så lyssnar jag på den underbara julmusiken som spelas just nu på veromoda, blablabla, all i want for christmas is you, blabla, nynnar och sjunger med, gungar med rumpan och rycker med axlarna,4sekunden inser jag att jag har helt tårfyllda ögon och hakan darrar för jag är påväg att börja böla vilken sekund som helst, jo, då tänker jag på att det är ju niclas jag vill ha i julklapp, gärna naken med ett litet snöre runt mr och där ska han ligga under julgranen, åh vilken syn. 5sekunden så utbyter jag ett mycket givande samtal med en kund om hur sjukt det är att människan är som den är, hur fan vi egentligen kan fungera och varför vi lever, och detta är under några sekunder, fan vad jag är bra på att ta kontakt! och prata om konstiga saker för den delen också...
6sekunden börjar jag tänka på jannike, 7sekunden niclas igen, och hur fan det kommer sig att han inte är med mej här och nu i denna sekund. 8sekunden tänker jag på min självkänsla. 9sekunden tänker jag på hur dum i huvet jag måste se ut när jag skakar sådär som jag alltid gör ni för tiden, jag skakar luggen,, hela tiden. luggjävel.

förresten,.. jag har taigt sprutan, swineflu sprutan är i mej, i mitt kött överallt i mej nu.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0