noll

ett. jag hatar när folk säger, hej tjejen, men hallå tjejen, hur mår du tjejen, blalblabla tjejen, usch! inte tjejen.
två. jag hatar att man alltid tror det värsta om ens pojkvän, varför gör man det? min är ju bäst.
tre. idag hjälpte jag en transa, och hon ville att jag skulle bli hennes personliga "klädrådgivare".
fyra. killar får inte ha magtröjor, hur tänker man som kille när man sätter på sig en för kort tröja så halva blekfeta magen sticker eller rättare sagt hänger ut och man ser den svarta äckligt breda raggarranden som faktiskt krullar sig lite för mycket., hur fan tänker man då?
fem. jag åker till gotland imorgon.
sex. varför är tjejer svin äckliga i provrummen för?och varför smutsar tjejer ner mycket mer? vi har hittat mycket i våra provrum, tampong(använd), mat, samlag, kiss i en påse, sperma, snorkråkor, blöjor, använda gamla strumpbyxor, ja. massor,. och inte fan hittar man sånt i killprovrummen, hur fan kan detta vara?
sju. hur gammal ska man vara för att ens kärlek ska tas på allvar?
åtta. jag önskar jag hade gjort mycket på helt annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem är det som använder magtröjor? :O :D

2009-12-06 @ 13:10:17
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0