jag underhåller stockholm.

hur kommer det sig, eller hur kommer detta sig, eller hur fan(tillochmed) kommer det sig att killar får klia sig i skrevet medans för oss tjejer är det näst intill förbjudet att göra det., om tjejer skulle gått runt dagligen och grävt i skrevet, offentligt så hade det blivit ett jävla liv, om hur äckligt och vidigt, och vilken tjej somhelst skulle säkert fått ryktet att ha klåda eller vadfan som helst. medans när en kille står i kukhöjd med mina ögon, (jag sitter på tunnelbanan och han står, lång kille) så är det helt okej att ta ner handen, gräva och klia exakt hur mycket som helst? godmorgon världen, godmorgon snoppen. säger jag till mej själv. kanske dock lite för högt.
så, tjejer- det jag tror jag försöker säga här är att vi fan också ska börja klia oss i skrevet.. offentligt.

idag gjorde jag det. japp. jag gav igen. på en oskyldig jävel dock. men det bara hände,. jag satt på tunnelbanan, som förövrigt är mitt nya hem, för jag tillbringar fan mer tid på den där jävla tunnelbanan mer än nånannastans här i sthlm. ja juste. sitter där och det är trångt, en kille har som sagt precis kliat sin säkert dysvettiga pung precis framför mitt fejs. och jag ser en ung tjej som står lite framför mej. hon fick bli mitt offer,. jag ställde mej upp och frågade, eller jag sa mer, : oj, förlåt. du ser sliten ut. ta du denna plats så står jag.!
aj
aj.
hon gav mej ungefär samma respons som jag gav den tjej som gjorde detta mot mej.
men jag satt kvar med ett nöjt jävla leende och gick sedan av vi t-centralen och hade en underbar dag.
hoppas denna unga tjej hade en bra dag också, trots den lilla incidenten imorse, och jag hoppas också på att hon för vidare detta. att hon gör samma sak mot nån oskyldig liten tjej. och om hon mår så pissigt av detta så hoppas jag att hon börjar tänka om så som jag gjorde, hon var säkert flata och ville ligga med mej. för det är helt okej om hon vill tro ellerförsöka tänka att jag använde detta sätt som raggningsreplik.
pusspåsthlm.

Kommentarer
Postat av: jannike

du underhåller mej med, med dina sjuka sthlmgrejer. :D

2009-12-08 @ 11:27:34
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: hanna

haha ANNIE ANNIE ANNIE

2009-12-08 @ 14:51:16
URL: http://hjo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahha, knäppis :)

2009-12-08 @ 17:31:03
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0