jag sover på dej

alltså ibland är jag bara så jävla dum i huvet. jag hade precis skrivit ett jävligt långt och jävligt bra och jävligt jävligt inlägg, sen trycker jag på "Logga ut" knappen. jävligt bra, utan att publicera det. nu är jag arg . men snart ska jag till jobbet och träffa malin aka charmig.blogg.se som säkert kommer pigga upp mej. tack för jackandjones. helvete, vad skulle jag göra utan er?.

iaf så är jag förvirrad i kroppen, jag har gömt mej hela dagen idag, men jag vetifan vad jag har gömt mej för. det var varit svart överallt, svart i rummet, svart i mitt hjärta, svart i min kropp. usch vad jag är trött på att vara orolig över saker som man inte har nån aning om. saker som kanske sker.. men det vet man ju inte och det har man ju ingen aning om förens dom verkligen sker. så, just nu,. så bestämmer vi, vi alla här som läser min blogg. alla ska vara med på detta. att vi slutar oroa oss nu. punkt. frånochmednu. p u n k t.

juste, jag har gjot en ny regel för mej själv, (för jag har ju så jävla många) det är att jag, så fort jag kan ta trappan måste jag. alltså inte ta rulltrappan eller hissen för att jag inte orkar gå i trappan. det där är bull. man fick ett par ben, alltså 2 st. varför ska man då inte använda dom?. juste, det är därför jag segar med körkortet, jag använder mina ben, jag cyklar! klar.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! hoppas ja fick dig på liiiite bättre humör idag då! Alltid lika kul att jobba med dig. och du.. blogspot.com wey important! inte blogg.se! Min sida alltså! sötis!

2009-12-10 @ 00:23:41
URL: http://charmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0