jag ägnar en tanke åt alla.

sitter och dunkar, pimplar, äter, flänger och min mun går i ett, mundiarré säger folk att jag har?.
iaf så är kvällen startad och nu sitter jag hos kryckan emy och väntar på att hos ska ta sig ut ur duschen.
ägnar en tanke åt jannike som fortfarnade sitter på coop och är en fantastisk säljare.
ägnar också en tanke till mej själv för jag har förbannat mej över att nyår inte blev som den skulle bli medans den är mycket bättre nu än den skulle varit för nån månad sen. tack! nej, jag är inte bitter.
ägnar en tanke åt min kära cecilia som jag hoppas kommer och hälsar på sen.
ågnar en tanke åt emelie som jag hoppas har en underbar kväll.
ägnar 2 tankar åt jackandjones bellaochmalin som jag saknar otroligt mycket. inklusive hanna på vero, 11008.
ägnar en tanke åt detta år som har varit tidvis dåligt och tidvis suveränt medans detta år som kommer, kommer bli en rejäl ändring på, och jävligt bra kommer det också bli.
ägnar tusen tankar år min underbara familj.

sen... så ägnar jag en tanke åt alla kontiga tanter som färgar håret i väldigt konstiga färger när dom blir gamla?, typ lila är en sädan verkligen populär färg hos dessa tanter, varför? hur kommer det sig att alla tanker vill färga håret lila? blått eller en aning rosa? varför matchar dom ofta med samma färg på kläderna, VARJE DAG?.
hur kommer det sig också att dom brukar se ut som ett fågelbo i håret, plus denna otroligt "fina" färg lila så blir det ingen bra kombinaton... hm, men om jag känner mej själv rätt, eller väl så kommer jag att bli en av dessa panter tanter som kommer bära rosaleopard tights med en lila top och en lurvig magväska och lila hår, platå skor och blått nagellack. jag är fräsig!

tack för detta år. och jag hoppas ni följer mej och mina konstiga tankar nästa år också. pussochkärlek annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0