i like baseball, movies, good clothes, fast cars, whiskey and you!

degen till ära så har jag gaddat mej. japp. ni läste rätt,
jag har tatuerat mej idag.
det står NICLAS på en av mina feta skinkor.
skämtosido.
men gaddat mej har jag gjort.

just nu, i denna sekund mår jag faktiskt inte alls så bra. på dagarna mår jag underbart och är jätte glad medans på kvällarna lider jag mej igenom. känns det som!. det är antagligen på kvällarna och nätterna jag känner hur ensam jag faktiskt är. vet inte om jag ska ge er alla dessa känsliga ord... men helvete för dessa nätter.

för att inte tänka så mycket på allt dåligt ska jag nu dela med mej om en väninnas händelse.
hon har alltså träffat eller dejtat en kille under nån eller några månader, lärt känna varandra och haft det trevligt. och nu skulle dom alltså få tömma lite.. var det tänkt. hon går ner på honom.... ger honom en redig jävel, och med en redig jävel så förstår ni vad jag menar va?. iaf när hon kommer upp så förväntar hon sig kanske en bra lagd kommentar eller faktiskt inget alls. responsen hon fick var däremot helt tvärtom,.
han säger: vi kan aldrig med träffas, aldrig. för mej.... är det bara horor som gör sånt.

iaf så gick hon hem, dom pratade inte på några veckor. han kommer krypandes tillbaka, och dom var tillsammans i 1och1/2 år. grattis.
men, tjejer om det är nån kille som säger detta till er, sätt dej snabbt som fan över honom, och säg:
slicka mej din slampa. (N tyckte det var ett bra gensvar).
lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0