hjärter dam

i mitt huve just nu är det kaos.
 allt är omvänt,bakvänt, uppochner, utoin.
plus detta har jag enormt med skallont.
jag mår ganska dåligt just, i detta läge,
 i denna stund, hela förra månaden och troligtvis denna månad också,
jag mår dåligt över att jag känner mej otroligt
otillräcklig, ensam och bara jävligt dålig just nu.
detta tär på mej. jag hatar att känna mej ensam,
jag hatar att vara ensam och att vara det nästan hela tiden.
det här är jag just nu,
på lördag åker jag till gotland och ordnar upp mitt liv.

Kommentarer
Postat av: verran

min älskade lilla annie. önskar att jag hade kunnat träffa dej och ge dig en kram.

jag har haft skallvärk i en vecka nu, så jag förstår hur du känner dej, stress e nog boven i vårt fall.

men jag skickar iaf över en kram här

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam sötaste du gull gull

2009-12-04 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0