ett måste för den som vill

Jag har aldrig i något sammanhang tänt på någon som "hyschat". Åndå är pekfingret mot läpparna-posen (som om man säger schhhhhhhhhhh) med sug i blicken ganska vanligt i marknadsföringssammanhang, då man vill ge anspråk till något erotiskt kittlande. Oftast har jag tyckt att gesten inte varit särskilt trevlig. När en biblotikare gör den blir man förbannad. Jag får prata hur mycket jag vill din noppiga gamla koftkossa. Sen ser man en affish med någon parfymreklam där de gör samma sak och man genomfars av en impals att genast slita av sig alla sina kläder. Åh Angelina Jolie vill att jag ska hålla käften, jag skiter i att är hetrosexuell, man lever bara en gång.

Jag vet inte. Kanske ska jag nån gång testa att ställa mig med pekfingret framför mina läppar och kisa porrigt. Man kan ju heller inte göra schh-gesten i hopp om att förföra någon i ett knäpptyst sammanhang. Jag måste ha någon som börjar babbla. Totalt okontrollerat.

Påväg hem från en fest med en kille kanske någon mild försommarnatt?
Vi närmar oss min dörr och jag frågar om han vill följa med in på en kopp te. Han drar ett djupt andetag och börjar: "ja vilka sorter har du? Personligen är jag inte så värst förtjust i Earl grey, tycker karaktären är lite stickig. Persian earl grey däremot, något rundare i smaken. Chai var länge en favorit men så fick jag sån beläggning på tungan av den. Har du honung föresten? ekologisk alltså för jag tycker att..."
och DÄR. "SCHHHHHHHHHH!!!"

om det faktiskt inte vore så att jag faktiskt har gjort denna pose, och visst fan är jag ett porrigt djur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0