drömmer mej bort till min blomma, mitt ljus i mörkret ,min.....

tänker oerhört mycket just nu, och för varje grej jag tänker på så skriver jag upp den i min lilla dagbok, punkt efter punkt, sida efter sida står det olika sms som bör kommas ihåg,(kommas? kan man säga så?.), olika kluringar och sakar jag vill och inte vill, saker som har hänt och inte hänt, saker jag önskar jag inte gjorde och önskar jag gjorde. där står allt!

just nu, så sitter jag faktiskt på båten som ska ta mej ända till visby hamn. jag ska hem och laga mej. hem och reparera mina sår och stabilisera mej, försöka iaf.
 påtal om båten, jag är väl inte den första som dör lite varje gång kapten pratar engelska,?! det spelar ingen roll vilken kapten det är, alla pratar lika dålig engelska. och man hör det så tydligt att dom inte är så säkra för så fort dom ska säga nått ord som är lite klurigare än det andra så pratar dom väldigt lågt och tyst, man hör mest ett mumlande., jaja, strunt i kaptenen.

köttkulla?pungpinan?döderhult? hur kan man komma på sånna namn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0