din lugg ser ut som ett revben

jag har tänkt på detta med att svettas...
det är ungefär samma princip som pruttarna., nästan!
det är många som skäms väldigt mycket för att man svettas. jag räknar med mej själv i många.
men detta måste jag sluta med, helt klart! det klart det inte är så kul att lukta röv under amarna eller ha riktiga lökar som syns på 100 mils avstånd, men sånt är livet. vi ska svettas, vi ska prutta, vi ska ha sex.
och allt detta ska vi göra utan att skämmas,.
sen så kan man ju svettas på olika sätt, jag har en vän, cecilia. har jag tillochmed fått lov att skriva. hon. hon svettas som en dåre i ansiktet men inget under armarna, och detta tycker jag som svettas som en gud under armadra är kung för henne. men inte enligt henne. hon luktar ju inte.. det är ju bra för henne. men inte fan kan hon använda absolut torr som faktiskt jag kan göra under armarna.
sen har jag en till. han, han svettas också, enormt mycket.. nästan utan att göra nått, och luktar inget! hur gött är inte det? han luktar alltid lika gott och mysigt överallt även fast han svettats.

häromdagen såg jag också en man, en äldre man på tunnelbanan som var väldigt svettig, och han skämdes inte med att visa det. det var då jag beslutade mej för att inte jag ska göra det heller.
han gick med lökar under armarna och ryggen var dyng blöt, det var en helt ny nyans av den ljusblå skjortan som nu var en aning eller kanske 3-4 nyanser mörkare blå.

och just nu. så svettas jag. och det gör nog alla i detta hus.
dock så hadej ag hoppats på att svettas på ett helt annat sätt än det jag gör nu.
jag hade hoppats på att min julafton skulle se lite annorlunda ut än vad den gör nu.
men jag är nöjd, förutom svettet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0