han ville röra min bajslåda

nu är jag hemma. hemma.hemma.hemma. och om nån såg en förbannat överlycklig brud, med smilet över hela ansiktet och ögonen måste faktiskt ha glittrat, ja, ja då var det jag, på adelsgatan skuttade jag fram.

nu när jag är hemma så har jag börjat tänka på olika saker som hänt och vad jag har varit med om i sthlm.
en sak är att jag har blivit "kallad" för så många olika personer, eller blivit så många personligheter.

jag har alltså blivit:
- en kille frågade om jag vad brasse?, alltså brasilianare.
- en kille kallade mej kines.
- en kille trodde jag var minst 23, ... för vilken 19 åring har fasttjänst?.
- en kille trodde jag vad 28.
- en tjej trodde jag var lesbisk.
- fröken gotland.
- jag har även blivit tjock.. igår när jag skulle käka frulle, japp! då sprack knappen på byxan. så, minst 7 kilo plus.

 och detta tror 118100 om mej.:
118100 tror att annie hagman är en tjej i sina bästa år med skinn på näsan och fötterna på jorden som tycker om fotografi dans och pilotuniformer från 60-talet.

så, vem fan har jag blivit?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta tänk så mycket, man blir bara snurrig av det.. Hahah, måste nästan se kinesfilmen från Tunisien:D

2009-12-16 @ 23:37:08
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har blivit en underbar tjej som är omtyckt och gillad av alla!



Du är 19åringen från gotland som ingen ser som 19. Vi säger alltid. "ja tänk hur de var när man var 19" åsså får du påminna oss att du är 19. haha! Du e precis som en av oss. Å hur gamla vi e har vi nog ingen koll på de heller.



PÖZZ

2009-12-17 @ 14:23:26
URL: http://charmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0