funderar på varför jag är i skogen och inte hos dej?

jag är svag. japp, exakt som hanna, exakt som säkert tusen andra tjejer också skulle vara om man satt i min situation, jag är svag som en liten kattunge. just nu så är jag så ostabil i mej själv att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, att jag får ångestattacker som nästan tar kol på mej gör det hela inte heller lättare. jag vet inte hur jag ska bete mej eller hur jag ska reagera på allt. jag är tom men ändå helt jävla full.
ibland önskar jag att känslorna bara kan försvinna för ett tag, alla känslor för allt, så man inte känner nått. men det skulle bara vara för ett tag, typ en natt eller bara nån timma..

förresten, eftersom jag inte har nån tur just nu, trots alla påhitt jag gör, tex, går inte på a-brunnar, om man går med nån man tycker om får man inte gå på "andra sidan" om stolpen, för då bryts kontakten, går på k-brunnar för att få energi, läser aftonbladets och expressens horoskop och tror på dom, tror på saker som man egentligen nog inte ska tro på, ja massa olika saker. och trots detta så har jag en jävla otur. så, just på min oturs dag, alltså i söndags, så. så, japp då hittade jag en lyckopeng, på tunnelbanan, kändes väldigt "luffigt" att ta upp den, men jag gjorde det på ett snyggt sätt så ingen kunde se. lyckopengen ligger nu i min sko och ska föra med mej lycka och tur. dock så var det bara en 50öring.... därmed ser ni hur mycket tur jag har?.

medans jannike, ja, hon ja. hon hittade en guldpeng(10a.) den har nu hon också lagt i sin sko och även hon hoppas på lite tur.

jag tror på oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror också på er!

Du kan väl höra av dig när du är tillbaka på ön igen så kan vi väl tjejsnacka lite över några glas vin? :)

2009-12-15 @ 11:30:49
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/
Postat av: Jannike

jag hittade en 1krona idag också, tänkte ge den till dej för jag tänkte att det var ju nog bättre en en 50öring, men sen insåg jag att jag måste ha hittat min egen krona så då gilldes (eget komponerat ord) det nog inte.

Men jag tror stenhårt på det här! Tids nog vänder vinden Annie! <3

2009-12-15 @ 21:10:48
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hittade också en krona idag och tänkte på dig annie, för de va precis efter jag läst din text:) (En norsk krona har mer värde än en svensk) NU ska vi se till att du får "flax" (tur, på norsk) PUSS, 6 dagar kvar :D

2009-12-16 @ 00:18:34
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0