det är så skönt när pungen daskar min klitoris... citerat av anonym.

elefantiasis. japp. idag var det första gången jag hörde talas om elefantiasis,. tydligen ska "man" ha pratat om detta på sexual kunskapen.. nått jag missade, konstigt jag som lyssnade med alla öron. men iaf, så blev denna köns sjukdom beskriven för mej idag och jag skattade. - pungen hänger typ ... här nere(visar nere vid knäna) och det är många som går runt med pungen i en skottkärra. ja, som ni hör så låter detta roligt. men nu, googlarnas googlare googlade detta och det är uppenbart att detta inte alls är så roligt. fy fan. jag skulle nog dö 3ggr om, om jag fick denna hemska sjukdom. och jag ska piska mej själv lite över att jag skrattade åt detta.



Kommentarer
Postat av: jannike

jag hade kastrerat mej om jag var han på bilden

2009-12-08 @ 22:15:52
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0